La marca i el Club han arribat a un acord de patrocini a partir de la temporada 2024/2025.

JOMA serà el nou patrocinador tècnic esportiu oficial de la Fundació Unió Esportiva Cornellà, després de l’acord aconseguit entre el Club i la marca esportiva.

Tot l’equipament esportiu (entrenaments i partits) i de concentració serà subministrat per Joma. De la mateixa manera la marca serà l’única capacitada per fabricar, comercialitzar i proveir de material esportiu oficial de la Fundació UEC.

La nostra entitat ha dipositat la seva confiança en una empresa nacional de qualitat, amb tradició i prestigi, i que a més és una referència a nivell nacional i internacional.

Per al Club és un gran acord, sent JOMA la marca que vestirà més de 1200 esportistes i que vesteix equips de prestigi com Villarreal CF, CD Leganés i Getafe CF. Històricament ha estat unit a multitud d’equips com Sevilla FC, Valencia CF, RCD Espanyol, Granada CF, Real Betis i Rayo Vallecano, entre molts altres.

En breu es donaran a conèixer els nous dissenys d’equipació que lluiran tots els nostres equips…